01‏/03‏/2008

انا والمرسيدس وهؤلاء

بعد ما اتكلمت معاكوا عن الفكرة وعن اللي جه على بالي المرة اللي فاتت قلت لازم اعرفكوا بنفسي بقى
فاكتشفت اني فعلا مش بعرف اتكلم عن نفسي وانا في رأي ان آراء الآخرين هي احسن وصف للإنسان علشان كده انا مضطر اكنسل ( من الفعل cancel ) الحتة دي
أما عن المرسيدس فحدث ولا حرج الحقيقة انا معرفش حبي للعربية دي ابتدى امتى او ازي او فين بس انا بحبها وخلاص بحس انها حتة مني وصحيح هي مخلياني نص حياتي عند الميكانيكي والكهربائي والسروجي لغاية ما بقى المرواح للميكانيكي من هوياتي المفضلة في اوقات فراغي بس برضه بحبها ومن احسن الحاجات اللي عجبتني من اقوال صحابي المأثورة عن الموضوع ده ( hero mercedes ) و ( most proud of his car )
أما بقى هؤلاء انا معرفش الصراحة مين هؤلاء او ايه اللي جابهم هنا بس هو العنوان طلع كده
سلااام

هناك تعليق واحد:

khobayb يقول...

وأنا اللي كنت ناوي أمسك عليك حكاية الميكانيكي دي ذلة !!

أول ما تتعرف على الناس تقولهالهم كده ؟

الراجل ده يا جدعان بيفهم في الميكانيكا أحسن من الميكانيكي بتاعه ذات نفسه ، وده لأنه بيقعد في ورشته أكتر من الميكانيكي ذات نفسه !!!